نرم افزار مدیریت هوشمند دفترچه تلفن تلیار

نرم افزار مدریت تماس تلیار

نرم افزار مدیریت هوشمند دفترچه تلفن تلیار

نرم افزار مدریت تماس تلیار

نرم افزار مدریت تماس تلیار ، مدیریت تماس های ورودی ، اتصال به کالر آی دی ، اضافه کردن پنل ارسال پیامک

  • ۰
  • ۰

CMMS یک نرم افزار رایانه ای است که برای ساده سازی مدیریت نگهداری طراحی شده است. CMMS مخفف System Management Maintenance System یا نرم افزار است و گاهی به عنوان نرم افزار Enterprise Asset Management (EAM) نیز گفته می شود. برای درک بهتر CMMS چیست ، ما این اصطلاح را در هر مؤلفه جداگانه تقسیم می کنیم.

 

رایانه ای

رایانه ای به این واقعیت اشاره دارد که با CMMS ، اطلاعات نگهداری شما در رایانه ذخیره می شود.

امروز به سختی یک مفهوم تعجب آور است. اما قبل از دهه 1980 ، داده های نگهداری به طور کلی با یک مداد و کاغذ ثبت می شد. به همین دلیل ، تعمیر و نگهداری بیشتر از آنکه واکنشی باشد ، واکنشی نشان می داد - تعمیر و نگهداری فقط در صورت وجود اشتباه انجام می شد. نگهداری پیشگیرانه کمتر رایج بود زیرا غیرقابل تحقق نبود که وقتی همه سوابق نگهداری دارایی شما در یک کابین تشکیل پرونده نگه داشته می شود ، پیگیری اینکه کدام دارایی به تعمیر و نگهداری روزمره نیاز دارند.

هنگامی که راه حل های CMMS در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 به نتیجه رسید ، سازمان ها شروع به مهاجرت از مداد / کاغذ و به رایانه های خود کردند. ناگهان ، سازمان ها می توانند سفارشات کار را ردیابی کنند ، به سرعت گزارش های دقیقی تهیه کنند و فوراً مشخص کنند که کدام یک از دارایی های آنها به مراقبت های پیشگیرانه نیاز دارد. این امر منجر به افزایش طول عمر دارایی ها ، بهبود سازماندهی و در نهایت کاهش هزینه ها و افزایش سود شد.

نگهداری

تعمیر و نگهداری چیزی است که کاربران نرم افزار CMMS هر روز انجام می دهند ، خواه در صورت پاسخ دادن به دستور کار درخواستی برای یک پنجره شکسته یا انجام بازرسی معمول روی یک ژنراتور.

نرم افزار رایانه ای نمی تواند کار یک تکنسین ماهر را انجام دهد. با این وجود ، کاری که می تواند انجام دهد این است که کارها به درستی در اولویت بندی قرار بگیرند و همه چیز در دسترس باشد (موجودی ، نیروی کار) برای اطمینان از موفقیت. راه حل های CMMS به تکنسین ها این آزادی را می دهد تا کمتر روی کاغذ و سایر موارد بر روی دست نگه داشته شود.

مدیریت

مدیریت نگهداری مهمترین نقش راه حل CMMS است. نرم افزار مدیریت تعمیر و نگهداری به گونه ای طراحی شده است که با برنامه های جامع سفارش کار ، پیش بینی دقیق موجودی کالا و دسترسی سریع به صدها گزارش ارزشمند ، به کاربران بینش فوری در مورد وضعیت نیازهای خود را ارائه دهد. راه حل های CMMS با توانمندسازی مدیران با اطلاعات ، مدیریت تعمیر و نگهداری را آسان تر می کند تا بتوانند آگاهانه ترین تصمیم گیری ها را ممکن کنند

سیستم

می توان یک سیستم را به عنوان ترکیبی کلی از ویژگی ها و قابلیت ها در یک CMMS تصور کرد. راه حلهای مختلف CMMS انواع مختلفی از سیستم را ارائه می دهد. بهترین سیستم CMMS سیستمی است که به کاربران امکان می دهد شیوه های نگهداری موجود خود را به صورت مؤثرتر و ضمن معرفی ویژگی های صرفه جویی در وقت که منجر به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت می شود ، انجام دهد.

راه حل های CMMS MicroMain ، مدیریت سفارشات کار ، کارهای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ، دارایی ، سفارشات خرید ، ناوگان ، سطح موجودی و موارد دیگر را آسان می کند. برای تفکیک کامل محصولات CMMS MicroMain ، با صفحه نرم افزار CMMS مشورت کنید.

  • ۹۸/۰۷/۱۱
  • kohan co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی