نرم افزار تعمیر و نگهداری

۲۳ مطلب در آبان ۱۴۰۴ ثبت شده است

گوگل مپس هوشمندتر می‌شود: هوش مصنوعی جمینای به اپلیکیشن افزوده شد

گوگل در ادامه ادغام هوش مصنوعی جمینای (Gemini) در سرویس‌های مختلف خود، این قابلیت مکالمه‌ای و هوشمند را به اپلیکیشن گوگل مپس (Google Maps) نیز افزوده است تا تجربه مسیریابی را ارتقا دهد. گوگل این قابلیت را "اولین تجربه رانندگی مکالمه‌ای بدون نیاز به دست" توصیف کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

SanDisk Extreme Fit USB-C: معرفی کوچک‌ترین فلش ۱ ترابایتی جهان

شرکت SanDisk جدیدترین محصول خود، SanDisk Extreme Fit USB-C را معرفی کرده است. این حافظه فلش با برخورداری از درگاه USB-C، به عنوان کوچک‌ترین حافظه فلش ۱ ترابایتی جهان شناخته می‌شود و برای کاربرانی که به افزایش فضای ذخیره‌سازی در دستگاه‌های مدرن نیاز دارند، طراحی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

🍏 تحول انقلابی iOS 27: سه قابلیت کلیدی هوش مصنوعی در راه است

بر اساس گزارش‌های جدید، نسخه بعدی سیستم‌عامل اپل، iOS 27، که برای عرضه در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است، قرار است نقطه عطفی در توسعه Apple Intelligence باشد و سه قابلیت برجسته مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) را معرفی کند که تجربه کاربری آیفون را به سطحی کاملاً نوین ارتقا می‌دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

واتس‌اپ قابلیت Media Hub را معرفی کرد: دسترسی سریع و یکپارچه به فایل‌های اخیر

واتس‌اپ (WhatsApp) قابلیت جدیدی به نام Media Hub معرفی کرده است که مشاهده و مدیریت فایل‌های چندرسانه‌ای (عکس، ویدیو، اسناد و لینک‌ها) که به‌تازگی در چت‌ها به اشتراک گذاشته شده‌اند را در یک مکان واحد فراهم می‌کند. این ویژگی برای بهبود تجربه کاربری و سادگی جستجوی محتوا طراحی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

راه‌اندازی Agent HQ گیت‌هاب: مرکز کنترل متحد برای ایجنت‌های کدنویسی مختلف

شرکت گیت‌هاب (GitHub) با معرفی پلتفرم جدید Agent HQ، گامی مهم در مدیریت و ارائه متمرکز عامل‌های هوش مصنوعی (AI Agents) کدنویسی برداشته است. این پلتفرم نقش یک مرکز کنترل واحد را ایفا می‌کند که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد چندین عامل هوش مصنوعی از شرکت‌های مختلف را در یک محیط واحد مدیریت و ارزیابی کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

سرمایه‌گذاری عظیم مایکروسافت: ظرفیت دیتاسنترها طی ۲ سال دو برابر می‌شود

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، اعلام کرد که این شرکت قصد دارد ظرفیت دیتاسنترهای (Data Centers) ابری خود را در دو سال آینده دو برابر کند. این تصمیم بخشی از استراتژی کلان مایکروسافت برای تسلط بر زیرساخت‌های لازم برای انقلاب هوش مصنوعی است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

🤝 استراتژی جدید اپل در هوش مصنوعی: ادغام فناوری‌های رقیب در اکوسیستم

اپل برای یک ورود قدرتمند به دنیای هوش مصنوعی، قصد دارد ابزارهای هوش مصنوعی شرکت‌های رقیب را به‌شکل گسترده‌تری در سیستم‌عامل‌های خود ادغام کند. این استراتژی همکاری، نشان‌دهنده تغییر رویکرد اپل برای ارائه‌ی بهترین قابلیت‌های هوش مصنوعی به کاربران خود است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

🎨 Affinity، رقیب بزرگ فتوشاپ، کاملاً رایگان شد

نرم‌افزار Affinity، که اغلب به عنوان یکی از جدی‌ترین رقبای فتوشاپ (Photoshop) شناخته می‌شود و تا پیش از این پولی بود، اکنون به‌طور کامل و رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

رقیب جدید کروم: مرورگر موبایلی سامسونگ وارد کامپیوترهای ویندوزی شد

سامسونگ سرانجام برنامه آزمایشی انتشار مرورگر اختصاصی خود، Samsung Internet، را برای کامپیوترهای شخصی آغاز کرده است. این حرکت، یک گام استراتژیک برای تقویت اکوسیستم گلکسی بوک و ایجاد هماهنگی بیشتر بین گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های سامسونگ، مشابه رویکرد اپل و گوگل، محسوب می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co

CMMS چیست؟ | سیستم تعمیر و نگهداری چیست؟

CMMS یک نرم افزار رایانه ای است که برای ساده سازی مدیریت نگهداری طراحی شده است. CMMS مخفف System Management Maintenance System یا نرم افزار است و گاهی به عنوان نرم افزار Enterprise Asset Management (EAM) نیز گفته می شود. برای درک بهتر CMMS چیست ، ما این اصطلاح را در هر مؤلفه جداگانه تقسیم می کنیم.

 

رایانه ای

رایانه ای به این واقعیت اشاره دارد که با CMMS ، اطلاعات نگهداری شما در رایانه ذخیره می شود.

امروز به سختی یک مفهوم تعجب آور است. اما قبل از دهه 1980 ، داده های نگهداری به طور کلی با یک مداد و کاغذ ثبت می شد. به همین دلیل ، تعمیر و نگهداری بیشتر از آنکه واکنشی باشد ، واکنشی نشان می داد - تعمیر و نگهداری فقط در صورت وجود اشتباه انجام می شد. نگهداری پیشگیرانه کمتر رایج بود زیرا غیرقابل تحقق نبود که وقتی همه سوابق نگهداری دارایی شما در یک کابین تشکیل پرونده نگه داشته می شود ، پیگیری اینکه کدام دارایی به تعمیر و نگهداری روزمره نیاز دارند.

هنگامی که راه حل های CMMS در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 به نتیجه رسید ، سازمان ها شروع به مهاجرت از مداد / کاغذ و به رایانه های خود کردند. ناگهان ، سازمان ها می توانند سفارشات کار را ردیابی کنند ، به سرعت گزارش های دقیقی تهیه کنند و فوراً مشخص کنند که کدام یک از دارایی های آنها به مراقبت های پیشگیرانه نیاز دارد. این امر منجر به افزایش طول عمر دارایی ها ، بهبود سازماندهی و در نهایت کاهش هزینه ها و افزایش سود شد.

نگهداری

تعمیر و نگهداری چیزی است که کاربران نرم افزار CMMS هر روز انجام می دهند ، خواه در صورت پاسخ دادن به دستور کار درخواستی برای یک پنجره شکسته یا انجام بازرسی معمول روی یک ژنراتور.

نرم افزار رایانه ای نمی تواند کار یک تکنسین ماهر را انجام دهد. با این وجود ، کاری که می تواند انجام دهد این است که کارها به درستی در اولویت بندی قرار بگیرند و همه چیز در دسترس باشد (موجودی ، نیروی کار) برای اطمینان از موفقیت. راه حل های CMMS به تکنسین ها این آزادی را می دهد تا کمتر روی کاغذ و سایر موارد بر روی دست نگه داشته شود.

مدیریت

مدیریت نگهداری مهمترین نقش راه حل CMMS است. نرم افزار مدیریت تعمیر و نگهداری به گونه ای طراحی شده است که با برنامه های جامع سفارش کار ، پیش بینی دقیق موجودی کالا و دسترسی سریع به صدها گزارش ارزشمند ، به کاربران بینش فوری در مورد وضعیت نیازهای خود را ارائه دهد. راه حل های CMMS با توانمندسازی مدیران با اطلاعات ، مدیریت تعمیر و نگهداری را آسان تر می کند تا بتوانند آگاهانه ترین تصمیم گیری ها را ممکن کنند

سیستم

می توان یک سیستم را به عنوان ترکیبی کلی از ویژگی ها و قابلیت ها در یک CMMS تصور کرد. راه حلهای مختلف CMMS انواع مختلفی از سیستم را ارائه می دهد. بهترین سیستم CMMS سیستمی است که به کاربران امکان می دهد شیوه های نگهداری موجود خود را به صورت مؤثرتر و ضمن معرفی ویژگی های صرفه جویی در وقت که منجر به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت می شود ، انجام دهد.

راه حل های CMMS MicroMain ، مدیریت سفارشات کار ، کارهای تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ، دارایی ، سفارشات خرید ، ناوگان ، سطح موجودی و موارد دیگر را آسان می کند. برای تفکیک کامل محصولات CMMS MicroMain ، با صفحه نرم افزار CMMS مشورت کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
kohan co